WA ZAKKIR FA INNAZIKKRO TANFAUL MU`MININ

"Aku adalah anak-anak panah Islam. Campakkanlah aku ke mana sahaja, aku tetap berjuang demi Islam." -Saad bin Abi Waqqas-
Sunday, December 13, 2009

KiNABALU TEAM

Posted in by DaNiEL HAiKaL | Edit



Ni saat2 kami team malaysia book of record ke Mount Kinabalu..
Subahanallah cantik sungguh ciptaanNYA
mungkin xde di semenanjung..
sungguh teruja !!
macam2 ada..bunga Reflesia y besar tu..ala y warna merah tu..
y paling syok..mcm kat negara eropah ..ckp skit kuar wap air..hihi(kuno kan diri ini)
nah..paling ngeri..ulat gonggok nya..besar2 lengan..xsempat nk ambil gmbr sbb terlalu terkejut..
apa lagi ek..y pntg sempat saya menunaikan solat subuh di puncak gunung kinabalu ...saat tu sejuk sgt..bayangkan suhu mencecah 4 oC (lbh kurang jam 4am)..sejuk amat..
kami jga sempat melihat terbit nya matahari..cantik sgt
nnt saya upload lg gmbr utk tatapan kita bersama ok..
jzkk

0 Comments


Leave a Comment